Chapter of Book
Adaptación y mejora del modelo tradicional al modelo mixto presencial-virtual en el área de Psicobiología de la Universidad de Sevilla: Innovando con un Ciclo de Mejora en el Aula (CIMA) en la asignatura Fundamentos de Psicobiología
Alternative title | Adaptation and improvement from the traditional teaching model to the face to face-virtual mixed model in the area of Psychobiology at the University of Seville: Innovating with a Classroom Improvement Cycle in the subject Fundamentals of Psychobiology |
Author/s | Martín Monzón, Isabel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Department | Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Experimental |
Publication Date | 2021 |
Deposit Date | 2022-01-19 |
ISBN/ISSN | 978-84-472-3100-3 |
Citation | Martín Monzón, I. (2021). Adaptación y mejora del modelo tradicional al modelo mixto presencial-virtual en el área de Psicobiología de la Universidad de Sevilla: Innovando con un Ciclo de Mejora en el Aula (CIMA) en la asignatura Fundamentos de Psicobiología. (pp. 1885-1910). Sevilla: EUS. |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
adaptacion_martin.pdf | 380.5Kb | ![]() | View/ | |
This item appears in the following collection(s)
This document is protected by intellectual and industrial property rights. Without prejudice to existing legal exemptions, its reproduction, distribution, public communication or transformation is prohibited without the authorization of the rights holder, unless otherwise indicated.