Chapter of Book
Ciclo de mejora en el aula para la asignatura Teoría de la argumentación
dc.contributor.editor | Porlán Ariza, Rafael | es |
dc.contributor.editor | Navarro Medina, Elisa | es |
dc.contributor.editor | Villarejo Ramos, Ángel Francisco | es |
dc.creator | Barés Gómez, Cristina | es |
dc.date.accessioned | 2022-01-10T08:34:21Z | |
dc.date.available | 2022-01-10T08:34:21Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Barés Gómez, C. (2021). Ciclo de mejora en el aula para la asignatura Teoría de la argumentación. En R. Porlán Ariza, E. Navarro Medina, Á.F. Villarejo Ramos (Ed.), Ciclos de mejora en el aula año 2020: Experiencias de innovación docente de la Universidad de Sevilla (pp. 51-66). Sevilla: Editorial Universidad de Sevilla. | |
dc.identifier.isbn | 978-84-472-3100-3 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11441/128695 | |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 16 p. | es |
dc.language.iso | spa | es |
dc.publisher | Editorial Universidad de Sevilla | es |
dc.relation.ispartof | Ciclos de mejora en el aula año 2020: Experiencias de innovación docente de la Universidad de Sevilla | es |
dc.subject | Mejora en el aula | es |
dc.title | Ciclo de mejora en el aula para la asignatura Teoría de la argumentación | es |
dc.title.alternative | Cycle of improvement in the classroom for an Argumentation Theory’s course | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | es |
dcterms.identifier | https://ror.org/03yxnpp24 | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.contributor.affiliation | Universidad de Sevilla. Departamento de Filosofía y Lógica y Filosofía de la Ciencia | es |
dc.relation.publisherversion | https://dx.doi.org/10.12795/9788447231003 | es |
dc.publication.initialPage | 51 | es |
dc.publication.endPage | 66 | es |
dc.relation.publicationplace | Sevilla | es |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
ciclo_bares.pdf | 268.0Kb | [PDF] | View/ | |
This item appears in the following collection(s)
This document is protected by intellectual and industrial property rights. Without prejudice to existing legal exemptions, its reproduction, distribution, public communication or transformation is prohibited without the authorization of the rights holder, unless otherwise indicated.