Show simple item record

Chapter of Book

dc.contributor.editorPorlán Ariza, Rafaeles
dc.contributor.editorNavarro Medina, Elisaes
dc.contributor.editorVillarejo Ramos, Ángel Franciscoes
dc.creatorBarés Gómez, Cristinaes
dc.date.accessioned2022-01-10T08:34:21Z
dc.date.available2022-01-10T08:34:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBarés Gómez, C. (2021). Ciclo de mejora en el aula para la asignatura Teoría de la argumentación. En R. Porlán Ariza, E. Navarro Medina, Á.F. Villarejo Ramos (Ed.), Ciclos de mejora en el aula año 2020: Experiencias de innovación docente de la Universidad de Sevilla (pp. 51-66). Sevilla: Editorial Universidad de Sevilla.
dc.identifier.isbn978-84-472-3100-3es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/128695
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent16 p.es
dc.language.isospaes
dc.publisherEditorial Universidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofCiclos de mejora en el aula año 2020: Experiencias de innovación docente de la Universidad de Sevillaes
dc.subjectMejora en el aulaes
dc.titleCiclo de mejora en el aula para la asignatura Teoría de la argumentaciónes
dc.title.alternativeCycle of improvement in the classroom for an Argumentation Theory’s coursees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Filosofía y Lógica y Filosofía de la Cienciaes
dc.relation.publisherversionhttps://dx.doi.org/10.12795/9788447231003es
dc.publication.initialPage51es
dc.publication.endPage66es
dc.relation.publicationplaceSevillaes

FilesSizeFormatViewDescription
ciclo_bares.pdf268.0KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

This document is protected by intellectual and industrial property rights. Without prejudice to existing legal exemptions, its reproduction, distribution, public communication or transformation is prohibited without the authorization of the rights holder, unless otherwise indicated.