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Mostrando ítems 1-4 de 4
Artículo
Microtargeting and electoral segmentation in advertising and political communication through social networks: case study
(2019)
Western political debate, like other areas, has entered the digital world. Political actors have had to adapt to new communication strategies linked to technology in general and to social networks in particular. A new ...
Artículo
How Big Data Collected Via Point of Sale Devices in Textile Stores in Spain Resulted in Effective Online Advertising Targeting
(International Association of Online Engineering, 2020)
In these days of online commerce, we need to know the real behavior of consumers in physical stores: the points of sale must anticipate the purchasing decisions of consumers in order to be able to offer the best buying ...
Artículo
Comunicación y moda en el entorno digital: comportamiento del público seguidor de blogueras de moda
(Universidad de Cádiz: Grupo de Investigación Comunicación y Ciudadanía Digital, 2018)
En este texto se realiza un estudio del fashion blogger o bloguera de moda y del comportamiento del público español en torno a su figura. Para ello, se han realizado encuestas entre la población femenina, con los ...
Artículo
Análisis del impacto turístico de la organización de bodas en la zona del Caribe
(Universidade de Aveiro, 2021)
Los nuevos tipos de turismo surgidos en el siglo XXI a raíz del cambio de sociedad y la era digital, han llegado a transformar incluso el clásico concepto de contraer matrimonio. La industria turística de `bodas destino' ...