Author profile: Gutiérrez Fernández, Antonio Manuel
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Name | Gutiérrez Fernández, Antonio Manuel |
Department | Lenguajes y Sistemas Informáticos |
Knowledge area | Lenguajes y Sistemas Informáticos |
Professional category | Profesor Ayudante Doctor |
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PhD Thesis
![]() Evidencias empíricas en ingeniería de líneas de productos de software: una aproximación en organizaciones sin conocimientos sobre SPLE
(2022)
La forma en que los productos son elaborados ha cambiado significativamente con el paso del tiempo. De manera particular, ... |
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![]() Automated Validation of Compensable SLAs
(IEEE Computer Society, 2021)
A Service Level Agreement (SLA) regulates the provisioning of a service by defining a set of guarantees. Each guarantee sets ... |
PhD Thesis
![]() SLA management of non-computational services.
(2018)
El incremento en el uso de arquitecturas orientadas a servicios en los últimos 15 años ha propiciado la propuesta de ... |
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![]() Automated analysis of feature models: Quo vadis?
(Springer, 2018)
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![]() Redefining a Process Engine as a Microservice Platform
(Springer, 2016)
In recent years, microservice architectures have emerged as an agile approach for scalable web applications on cloud ... |
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![]() On the Calculation of Process Performance Indicators
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Performance calculation is a key factor to match corporate goals between different partners in process execution. However, ... |
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![]() Hacia un análisis centrado en el cliente de la disponibilidad en IaaS
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![]() Towards the user-centric analysis of the availability in IaaS
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Availability is a key property in computational services and, therefore, is guaranteed by Service Level Agreements (SLAs) ... |