Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Posibilidades y tensiones del docente-investigador en la escuela. El caso de Argentina, Brasil, Colombia y México

 

Advanced Search
 
Opened Access Posibilidades y tensiones del docente-investigador en la escuela. El caso de Argentina, Brasil, Colombia y México
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Possibilities and issues of teachers-researchers in the school. The case of Argentina, Brazil, Colombia and Mexico
Author: Palencia Salas, Viviana del Carmen
Villagrá Sobrino, Sara Lorena
Rubia Avi, Bartolomé
Date: 2019
Published in: Revista Fuentes, 21 (1), 115-134.
Document type: Article
Abstract: Initial training is a fundamental element to promote skills and competencies that allow the development of teachersresearchers in the school. However, to support this practice it is necessary the existence of adequate conditions in the teaching pro...
[See more]
La formación inicial constituye un elemento fundamental para promover habilidades y competencias que permitan la práctica investigadora del docente en la escuela. Aunque para favorecer esta práctica es oportuno que existan condiciones adecuadas en...
[See more]
Cite: Palencia Salas, V.d.C., Villagrá Sobrino, S.L. y Rubia Avi, B. (2019). Posibilidades y tensiones del docente-investigador en la escuela. El caso de Argentina, Brasil, Colombia y México. Revista Fuentes, 21 (1), 115-134.
Size: 380.0Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/88556

DOI: 10.12795/revistafuentes.2018.v21.i1.08

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)