Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Paisaje turístico: mercancía y estereotipo de la experiencia y su imagen

 

Advanced Search
 
Opened Access Paisaje turístico: mercancía y estereotipo de la experiencia y su imagen
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Author: Zapata Vázquez, Manuel
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Historia del Arte
Date: 2018
Published in: International Journal of World of Tourism, 5 (10), 1-14.
Document type: Article
Abstract: Como consecuencia de un sistema de producción y consumo capitalista en el que todos nos vemos obligados a vivir como única deriva posible, nos encontramos ante un entorno social y económico que produce un público con déficit de atención ante la re...
[See more]
As result of a capitalist system of production and consumption in which we are all forced to live as only possible drift, we are faced with a social and economic context that produces an audience with attention deficit given the reality that happe...
[See more]
Cite: Zapata Vázquez, M. (2018). Paisaje turístico: mercancía y estereotipo de la experiencia y su imagen. International Journal of World of Tourism, 5 (10), 1-14.
Size: 730.2Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/86684

DOI: 10.12795/IJWT.2018.i10.01

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)