Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

El papel de las promociones en merchandising y retail. El caso de las farmacias como puntos de venta

 

Advanced Search
 
Opened Access El papel de las promociones en merchandising y retail. El caso de las farmacias como puntos de venta
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: The role of promotions in merchandising and retail. The case of pharmacies as points of sale
Author: Jiménez-Marín, Gloria
Elías Zambrano, Rodrigo
Silva Robles, Carmen
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2018
Document type: Article
Abstract: La promoción en el punto de ventay su correcta comunicación representan dos elementosde marketing especialmente importantes a nivel estratégico para asegurar el éxito en el sector retailen cualquier área económic...
[See more]
The promotion at the point of sale and its correct communication represent two marketing elements that are especially important at a strategic level to ensure success in the retail sector in any economic area. All the aspects in which com...
[See more]
Size: 719.8Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/83852

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)