Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Brand management y tribu consumidora: un estudio de marcas de surf.

 

Advanced Search
 
Acceso restringido Brand management y tribu consumidora: un estudio de marcas de surf.
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Sanz Marcos, Paloma
Director: Fernández Gómez, Jorge David
Pineda Cachero, Antonio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2019-01-29
Document type: Doctoral Thesis
Abstract: La presente tesis doctoral tiene como principal objetivo conocer las implicaciones que las tribus consumidoras constituyen para las marcas en general, y para el brand management en particular. Concretamente este trabajo toma como objeto de estudio l...
[See more]
The main objective of this doctoral thesis is to understand the implications that consumer tribes constitute for brands in general, and for brand management in particular. Specifically, this project studies the Spanish surfers and their possible imp...
[See more]
Cite: Sanz Marcos, P. (2019). Brand management y tribu consumidora: un estudio de marcas de surf.. (Tesis Doctoral Inédita). Universidad de Sevilla, Sevilla.
Size: 6.782Mb
Format: PDF
xmlui.item.no_texto_completo  until  2021-01-29.  For more information contact idus@us.es

URI: https://hdl.handle.net/11441/82742

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)