Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Situación actual sobre el debate estandarización-adaptación de las estrategias de marketing internacional

 

Advanced Search
 
Opened Access Situación actual sobre el debate estandarización-adaptación de las estrategias de marketing internacional
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: García Cruz, Rosario
Coordinator/Director: Varela González, José Antonio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Marketing
Date: 1997
Document type: Article
Abstract: The existing discussion about the standardisation-adaptation of the international marketing strategies has its origin in the complexity that requires the commercial operations accomplishement in the international markets. In the present work we co...
[See more]
Le débat existant sur la standardisation-adaptation des stratégies de marketing international prend naissance de la complexité qui aide á porter la réalisation des operations commerciales dans les marchés internationaux. Dans ce travail nous recue...
[See more]
Cite: García Cruz, R. (1997). Situación actual sobre el debate estandarización-adaptación de las estrategias de marketing internacional. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 6 (3), 63-78.
Size: 7.644Mb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/81409

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)