Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Teacher education in ICT: contributions from different training models

 

Advanced Search
 
Opened Access Teacher education in ICT: contributions from different training models
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: La formación de docentes en TIC: aportaciones desde diferentes modelos de formación
Author: Cabero Almenara, Julio
Valencia Ortiz, Rubicelia
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2018
Document type: Article
Abstract: Training the teaching staff in Information and Communication Technologies comes implicitly with the study of its different dimensions and principles, regarding the indications that have been pointed from a variety of studies and works. In our curre...
[See more]
Hablar de la formación del profesorado en Tecnologías de la Información y la Comunicación, implica el estudio de diferentes dimensiones y principios, contemplando las indicaciones que han apuntado distintos estudios y trabajos. En la sociedad actua...
[See more]
Cite: Cabero Almenara, J. y Valencia Ortiz, R. (2018). Teacher education in ICT: contributions from different training models. Revista Caribeña de Investigación Educativa, 2 (2), 61-76.
Size: 419.0Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/81370

DOI: 10.32541/recie.2018.v2i2.pp61-76

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)