Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Investigación en marketing turístico: un análisis de las publicaciones en el período 1995-2003

 

Advanced Search
 
Opened Access Investigación en marketing turístico: un análisis de las publicaciones en el período 1995-2003
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Bigné Alcañiz, Enrique
Andreu Simó, Luisa
Sánchez García, María Isabel
Coordinator/Director: Díez de Castro, Enrique Carlos
Brândao, Elísio
Date: 2005
Published in: Cities in competition. XV Spanish-Portuguese Meeting of Scientific Management (2005), p 523-536
ISBN/ISSN: 84-96378-10-1
Document type: Presentation
Abstract: El presente trabajo analiza la investigación en marketing turístico en publicaciones españolas y principales revistas internacionales en turismo durante el período 1995-2003. La revisión se centra en el análisis de cuatro cuestiones principales: (...
[See more]
This study reviews tourism marketing research published in Spanish marketing publications and selected Spanish and international tourism journals for the period 1995-2003. The review includes the analysis of four main issues: (i) evolution of tour...
[See more]
Cite: Bigné Alcañiz, E., Andreu Simó, L. y Sánchez García, M.I. (2005). Investigación en marketing turístico: un análisis de las publicaciones en el período 1995-2003. En Cities in competition. XV Spanish-Portuguese Meeting of Scientific Management (523-536), Sevilla: Universidad de Sevilla.
Size: 209.6Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/80318

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)