Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

El Branding del Prisma en la Industria Musical

 

Advanced Search
 
Opened Access El Branding del Prisma en la Industria Musical
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Lara Sánchez , Manuel
Director: Rey, Juan
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2018
Document type: Final Degree Work
Academic Title: Universidad de Sevilla. Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Abstract: Este trabajo funciona como introducción del modelo del Prisma de Identidad, herramienta de branding ideada por Jean Noel Kapferer, a la industria musical. Para la comprensión tanto del modelo como de su contexto, el trabajo se estructura en cuatro b...
[See more]
This document introduces a branding tool, the Kapferer´s Identity Prism model, to the music industry. In order to understand both the model and its context, the paper is structured in four contents block. The first one reviews the brand concept, stu...
[See more]
Cite: Lara Sánchez , M. (2018). El Branding del Prisma en la Industria Musical. (Trabajo Fin de Grado Inédito). Universidad de Sevilla, Sevilla.
Size: 3.005Mb
Format: PDF

Size: 159.8Kb
Format: PDF

Poster

URI: https://hdl.handle.net/11441/79713

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)