Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Cultura organizativa para la gestión de calidad: un estudio empírico

 

Advanced Search
 
Opened Access Cultura organizativa para la gestión de calidad: un estudio empírico
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Giménez Espín, Juan Antonio
Martínez Costa, Micaela
Coordinator/Director: Cossío Silva, Francisco José
Date: 2009
Published in: Administrando en entornos inciertos. XXIII Congreso Anual AEDEM (2009), p 1-19
ISBN/ISSN: 9788473566094
Document type: Presentation
Abstract: La cultura organizativa de la empresa es uno de los elementos intangibles que permiten diferenciase de la competencia y que ayudan a que la empresa sea competitiva (Barney, 1986). Por otro lado, la Gestión de Calidad Total (GCT) se configura como u...
[See more]
Organizational culture is one of the intangible elements that allow companies to differentiate from competitors and help them to be competitive (Barney, 1986). On the other hand, Total Quality Management (TQM) is a management philosophy that affect...
[See more]
Cite: Giménez Espín, J.A. y Martínez Costa, M. (2009). Cultura organizativa para la gestión de calidad: un estudio empírico. En Administrando en entornos inciertos. XXIII Congreso Anual AEDEM (1-19), Sevilla: ESIC.
Size: 181.3Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/77719

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)