Opened Access La borrosa línea de la Web 2.0
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: The blurred line Web WEB 2.0
Author: Camacho Mateos, Javier
Ríos Martín, Miguel Ángel
Martín Velicia, Félix Antonio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Economía Financiera y Dirección de Operaciones
Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
Date: 2015
Published in: International journal of world of tourism, 2 (3), 1-8.
Document type: Article
Abstract: Las tecnologías de la Web 2.0 en ocasiones se muestran borrosas, cuando se ha de demostrar como un mayor o menor uso de estas, influyen de manera directa sobre la mejora de la reputación on-line en los hoteles. En esta ocasión, el estudio muestra un caso singular, donde un establecimiento de la ciudad de Sevilla, ocupa en los dos últimos años el puesto número uno en Tripadvisor. Singular porque el uso que se hace de las tecnologías de la Web 2.0 para mantenerse en este primer puesto, no es siempre el más adecuado. The Web 2.0 technologies is sometimes blurred, when demonstrated, as a greater or lesser use of these, have a direct bearing on improving online reputation in hotels. This time, the study shows a unique case where an establishment of the city of Seville, took in the last two years the number one spot in Tripadvisor. Singular because the use made of the Web 2.0 technologies to stay in the first place, it is not always the most appropriate.
Cite: Camacho Mateos, J., Ríos Martín, M.Á. y Martín Velicia, F.A. (2015). La borrosa línea de la Web 2.0. International journal of world of tourism, 2 (3), 1-8.
Size: 383.3Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/77077

DOI: 10.12795/IJWT

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)