Listar IROCAMM: International Review of Communication and Marketing Mix por título
Mostrando ítems 64-83 de 89
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Rational vs emotional communication models. Definition parameters of advertising discourses
(Universidad de Sevilla, 2018)The new information technology, as well as changes in the consumer, have generated transformations in the strategic ...
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Realidad virtual inmersiva aplicada al discurso de campañas sobre violencia de género en Argentina
(Universidad de Sevilla, 2022)En los últimos años, las nuevas tecnologías aplicadas al discurso de campañas sobre violencia de género han forjado una ...
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Reflexiones en torno al papel de la arquitectura en el visual merchandising como parte integral del plan estratégico de comunicación para eventos
(Universidad de Sevilla, 2021)El presente trabajo tiene como objetivo comprobar cómo el Visual Merchandising debe ser integrado al plan de comunicación ...
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Retórica y educación humanística en la formación de los comunicadores ante los retos de la sociedad digital
(Universidad de Sevilla, 2023)La nueva sociedad digital plantea nuevos retos en el ámbito de las Ciencias de la Comunicación Social y en la Educación. ...
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Retrato del perfil profesional del organizador de eventos
(Universidad de Sevilla, 2023)El propósito de este estudio es analizar el perfil profesional del organizador de eventos en el panorama empresarial ...
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Shopping as a selling strategy for tourism: combination of marketing mix tools
(Universidad de Sevilla, 2018)The use of time for entertainment has increased participation both at home and outside and, in our days, we look at the ...
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La síntesis audiovisual a través de Youtube: análisis del uso de la imagen, tiempo, texto escrito y oral
(Universidad de Sevilla, 2021)Esta comunicación presenta un análisis de los 7.763 segundos que componen 30 síntesis audiovisuales con una duración ...
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Terrorismo mediático: Influencia de los Medios de Comunicación en la construcción social del miedo sobre la participación del menor en las Maras
(Universidad de Sevilla, 2020)La construcción social del miedo entorno a las maras es una realidad emergente en Honduras que forma parte de la cotidianidad. ...
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The analysis of business model canvas on the design of electronic commerce systems based on the Indonesian Army
(Universidad de Sevilla, 2020)This research aimed to know about framing the market opportunity, formulating the market strategy, designing the customer ...
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The commercialization of the Internet in Spain and its impact on communication between 1980 and 2000
(Universidad de Sevilla, 2024)Although the first Internet experiences in Spain are related to e-mail and the use of some functionalities, such as file ...
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The communication of sexual diversity in social media: TikTok and Trans Community
(Universidad de Sevilla, 2022)This paper analyzes the communication of sexual diversity in social networks, based on the analysis of ten accounts of ...
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The communication of social causes in times of Instagram. An analysis of its effect on society
(Universidad de Sevilla, 2020)Social networks are configured as a key tool in the marketing and communication policies of non-governmental organizations ...
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The Impact of Digital Influences on Teen Identity Building
(Universidad Sevilla, 2019-12-31)Nowadays, the use of information and communication technologies has generated significant social, economic and cultural ...
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The Impact of Marketing Strategy on the Sales Performance: A study of Micro and Small enterprises’ owners
(Universidad de Sevilla, 2024)The marketing strategies (7Ps) are the cornerstone of any enterprise. Therefore, the current research was designed ...
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The importance of the communication strategy in tourism micro-enterprises in Seville
(Universidad de Sevilla, 2021)In the context of excess information that we live in the XXI century, institutional communication becomes essential. Big ...
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The influence of social media usage and health consciousness on the purchasing intention of organic products: the mediating role of attitude
(Universidad de Sevilla, 2023)The purpose of this paper is to analyze the influence of health consciousness (HC) and social media usage (SM) on the ...
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The personal and professional brand in the economy of reputation
(Universidad de Sevilla, 2019)Reputation is the actual battle camp on which all organizations compete. It is a fact that most advertising agencies do ...
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The reader of Red Chronicle between Tastes and Images. Daily Extra Case
(Universidad Sevilla, 2019-12-31)The red chronicle is a genre that is used to name the reports, which, for the most part, present attacks on the life of ...
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The role of the influence of satisfaction measurement through CRM (Customer Relationship Marketing) towards consumer confidence in Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar
(Universidad de Sevilla, 2020)Kindergarten school at an early age is a form of education that focuses on laying the foundation towards physical growth ...
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The social network as an instrument for the dissemination of the patrimonial and tourist values of the Louvre Museum
(Universidad de Sevilla, 2020)The museums, wrapped in the digital space that currently exists, have found in the social network a useful and essential ...