Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Desplazamientos y tensiones en las gramáticas formativas de futuros profesores: análisis de una experiencia didáctica en la Universidad

 

Advanced Search
 
Opened Access Desplazamientos y tensiones en las gramáticas formativas de futuros profesores: análisis de una experiencia didáctica en la Universidad
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Shifts and tensions in teacher training: an analysis of a teaching experience at university level
Author: Díaz, Ana Griselda
Yuni, José Alberto
Date: 2017
Published in: Revista Fuentes, 19 (2), 111-124.
Document type: Article
Abstract: La formación de los futuros profesores de la escuela secundaria debe afrontar como un nuevo desafío la formación en competencias digitales que favorezcan el desarrollo de pedagogías mediáticas. Pese a las actuales demandas de las políticas educativa...
[See more]
The training of future secondary school teachers must face, as a new challenge, the training in digital skills to favour the development of media pedagogies. Despite the current demands of Argentinian educational policies, with explicit references t...
[See more]
Cite: Díaz, A.G. y Yuni, J.A. (2017). Desplazamientos y tensiones en las gramáticas formativas de futuros profesores: análisis de una experiencia didáctica en la Universidad. Revista Fuentes, 19 (2), 111-124.
Size: 208.3Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/72886

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)