Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Improving reading strategy knowledge in young children: what self-report questionnaires can reveal

 

Advanced Search
 
Opened Access Improving reading strategy knowledge in young children: what self-report questionnaires can reveal
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: La mejora del conocimiento de estrategias de lectura en niños: ¿qué revelan los cuestionarios de autoevaluación?
Author: Ruiz de Zarobe, Yolanda
Date: 2017
Published in: Estudios de lingüística inglesa aplicada, 17, 15-45.
Document type: Article
Abstract: In the last 25 years, the topic of learning strategies has attracted a great deal of interest, quite often to analyse the use first (L1) and second language (L2) learners make of these strategies and how they can be helped to improve strategy knowle...
[See more]
En los últimos 25 años, el estudio sobre estrategias de aprendizaje ha sido foco de interés en investigación, sobre todo para conocer el uso que los aprendices de una primera (L1) o una segunda lengua (L2) hacen de esas estrategias, y cómo pueden me...
[See more]
Cite: Ruiz de Zarobe, Y. (2017). Improving reading strategy knowledge in young children: what self-report questionnaires can reveal. Estudios de lingüística inglesa aplicada, 17, 15-45.
Size: 512.8Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/68268

DOI: 10.12795/elia.2017.i17.02

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)