Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Los profesores aprenden: Indicadores para la mejora de la función tutorial del profesor universitario

 

Advanced Search
 
Opened Access Los profesores aprenden: Indicadores para la mejora de la función tutorial del profesor universitario
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Teachers learn: Indicators to improve the tutorial function of university professor
Author: Hernández de la Torre, Elena
Medina Herasme, Raulina
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2015
Document type: Article
Abstract: La función tutorial de los profesores en la enseñanza universitaria debe ofrecer una respuesta en relación a los nuevos retos que planteó el Espacio Europeo de Educación Superior. El perfil del profesor ha ido cambiando llegando a un carácter dife...
[See more]
The tutorial role of teachers in higher education should provide a response in relation to the new challenges raised by the European Higher Education. In this sense, it has changed the profile of this teacher, indicating a different character base...
[See more]
Size: 388.5Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/68145

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)