Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

El diseño instruccional inverso para un recurso educativo abierto en la Formación Profesional española: El caso de Web Apps Project

 

Advanced Search
 
Opened Access El diseño instruccional inverso para un recurso educativo abierto en la Formación Profesional española: El caso de Web Apps Project
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Backward Instructional design for an educational open resource in Spanish Vocational Training: The case of the Web Apps Project
Author: García Marcos, Cristian Jorge
Cabero Almenara, Julio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2017
Published in: EKS. Education in the Knowledge Society, 18 (2), 19-32.
Document type: Article
Abstract: En este artículo se describe el proceso de diseño instruccional empleado para la elaboración de un medio educativo que desarrolla el currículo del módulo Aplicaciones Web correspondiente al Ciclo Formativo de Grado Medio de Sistemas Microinformá...
[See more]
The article is concerned with the instructional design process used to elaborate an educational media developing the Web Applications module curriculum of Microcomputer Systems and Networks Intermediate Level Training Cycle, which belongs to the...
[See more]
Cite: García Marcos, C.J. y Cabero Almenara, J. (2017). El diseño instruccional inverso para un recurso educativo abierto en la Formación Profesional española: El caso de Web Apps Project. EKS. Education in the Knowledge Society, 18 (2), 19-32.
Size: 635.0Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/63383

DOI: 10.14201/eks20171821932

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)