Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Cartesianos o hermenéuticos: El memorial académico como forma de autobiografía docente en Brasil

 

Advanced Search
 
Opened Access Cartesianos o hermenéuticos: El memorial académico como forma de autobiografía docente en Brasil
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Cartesian or hermenutics: academic memoir as a form of teacher autobiography in brazil
Author: Silva, Wilton C. L.
González Monteagudo, José
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Social
Date: 2016
Published in: Cuestiones Pedagógicas, 25, 133-144.
Document type: Article
Abstract: La recuperación del pasado y el trabajo en torno a las experiencias vividas, individuales y colectivas, constituyen temas actuales y proliferan saberes, instituciones y métodos para rescatar, organizar y documentar la memoria. En la tradición académ...
[See more]
The recovery of the past and work around individual and collective lived experiences are current issues while progressively spread knowledge, institutions and methods for collecting, organizing and documenting memory. In the Brazilian academic tradi...
[See more]
Cite: Silva, W.C.L. y González-Monteagudo, J. (2016). Cartesianos o hermeneúticos: El memorial académico como forma de autobiografía docente en Brasil. Cuestiones Pedagógicas, 25, 133-144.
Size: 285.0Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/61862

DOI: 10.12795/CP

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)