Opened Access Aprender a ser felices
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Salinas Zambrano, Milena
López Moreno, Francisco
Masero Rodríguez, Jesús
Date: 2012
Published in: Revista Investigación en la Escuela, 77, 51-62.
Document type: Article
Abstract: Nuestro papel como maestros y maestras en la escuela es de lo más variado. En la mayoría de los casos se dirige hacia la transmisión de contenidos, sobre los que generalmente el alumnado no tiene ningún margen de decisión. Pero también puede ser dif...
[See more]
Our role as teachers in the school performs the most varied thing. In most cases it goes towards the transmission of contents on which students usually do not have any margin of decision. But it can also be different: to help to extract the desire f...
[See more]
Cite: Salinas Zambrano, M., López Moreno, F. y Masero Rodríguez, J. (2012). Aprender a ser felices. Revista Investigación en la Escuela, 77, 51-62.
Size: 1.171Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/60101

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)