Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La formación del profesorado para la mejora de la convivencia escolar según la percepción de expertos

 

Advanced Search
 
Opened Access La formación del profesorado para la mejora de la convivencia escolar según la percepción de expertos
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Teacher training to improve school life according to the perception of experts
Author: Penalva López, Antonia
Hernández Prados, María Ángeles
Guerrero Romera, Catalina
Date: 2013
Published in: International Conference Re-conceptualizing the professional identity of the European teacher. Sharing Experiences (2013), p 677-682
ISBN/ISSN: 978-84-939704-5-1
Document type: Presentation
Abstract: En la actualidad, la convivencia escolar es una cuestión que supone cierta inquietud a la comunidad científico-educativa sobre la necesidad de una educación basada en valores de convivencia y una educación preventiva de conductas antisociales, en de...
[See more]
Today, school life is a question that involves some concern to the scientific and educational community about the need for value-based education and prevention education coexistence of antisocial behavior, in short, the need for social education in ...
[See more]
Cite: Penalva López, A., Hernández Prados, M.Á. y Guerrero Romera, C. (2013). La formación del profesorado para la mejora de la convivencia escolar según la percepción de expertos. En International Conference Re-conceptualizing the professional identity of the European teacher. Sharing Experiences (677-682), Sevilla, España: Copiarte.
Size: 344.3Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/56713

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)