Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Cert: un modelo matemático y tecnológico de evaluación

 

Advanced Search
 
Opened Access Cert: un modelo matemático y tecnológico de evaluación
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Ariza García, Antonio
Barroso Campos, Ricardo
Gavilán Izquierdo, José María
Sánchez Sotelo, Ángel
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Matemáticas
Date: 1998
Published in: Pixel-bit, 11
Document type: Article
Abstract: En este artículo, los autores, profesores del Área de Didáctica de las Matemáticas de la Facultad de Ciencias dela Educación de la Universidad de Sevilla, realizan un estudio de las componentes matemáticas del modelo de evaluación propuesto en el CERT (Coopertative Project of Evaluation Results Training). Este trabajo se basa fundamentalmente en modelos estadísticos básicos. In this article, the authors, teachers of the Area of Didactic of Mathematics of the Faculty of Science of Education of the University of Seville, accomplish a study of the mathematics components of the evaluation model porposed in the CERT (Cooperative Project of Evaluations Results Training). This work is based fundamentally on basic statistic models.
Cite: Ariza García, A., Barroso Campos, R., Gavilán Izquierdo, J.M. y Sánchez Sotelo, Á. (1998). Cert: un modelo matemático y tecnológico de evaluación. Pixel-bit, 11
Size: 114.5Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/55427

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)