Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Teaching Apology Formulas at the Discourse Level: Are Instructional Effects Maintained Over Time?

 

Advanced Search
 
Opened Access Teaching Apology Formulas at the Discourse Level: Are Instructional Effects Maintained Over Time?
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: La enseñanza de fórmulas de disculpa a un nivel discursivo: ¿se mantienen los efectos de la instrucción a largo plazo?
Author: Martínez-Flor, Alicia
Date: 2016
Published in: Elia, 16, 13-48.
Document type: Article
Abstract: This study explores the effects of teaching apologies at a discourse level on a group of Spanish learners of English as a foreign language both in the short and in the long-term. It adopts a one-group pre-, postand delayed post-test design to par...
[See more]
Este estudio explora el efecto de enseñar disculpas a un nivel discursivo a un grupo de estudiantes españoles que aprenden inglés como lengua extranjera tanto a corto como a largo plazo. Adopta pues un diseño de un grupo, pre- post- y post-test a...
[See more]
Cite: Martínez-Flor, A. (2016). Teaching Apology Formulas at the Discourse Level: Are Instructional Effects Maintained Over Time?. Elia, 16, 13-48.
Size: 869.8Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/51858

DOI: 10.12795/elia.2016.i16.02

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)