Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Factores críticos de éxitos en busca de la ventaja competitiva dentro del comercio electrónico: un estudio empírico en las empresas paraguayas

 

Advanced Search
 
Opened Access Factores críticos de éxitos en busca de la ventaja competitiva dentro del comercio electrónico: un estudio empírico en las empresas paraguayas
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Critical success factors for a competitive advantage in electronic commerce: empirical study in Paraguayan companies
Author: Kwan Chung, Chap Kau
García Cruz, Rosario
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
Date: 2014
Published in: Journal of Information Systems and Technology Management, 11 (1), 33-52.
Document type: Article
Abstract: El comercio electrónico ha sido unas de las áreas de investigación más activa dentro del campo de Sistema de Información en los últimos años. Sería interesante descubrir cuáles son los factores críticos que afecta al comercio electrónico para lleg...
[See more]
Electronic commerce has been one of the most active fields of investigation in Information Technology in the last few years. It would be interesting to find out which critical factors keep electronic commerce from achieving success and which facto...
[See more]
Cite: Chap Kau Kwan Chung, y Rosario García Cruz, (2014). Factores críticos de éxitos en busca de la ventaja competitiva dentro del comercio electrónico: un estudio empírico en las empresas paraguayas. Journal of Information Systems and Technology Management, 11 (1), 33-52.
Size: 417.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/49973

DOI: 10.4301/S1807-17752014000100003

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)