Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Actitudes docentes hacia las TIC en centros de buenas prácticas educativas con orientación inclusiva

 

Advanced Search
 
Opened Access Actitudes docentes hacia las TIC en centros de buenas prácticas educativas con orientación inclusiva
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Teachers’ attitudes toward ICT in good practice teaching in schools with inclusive orientation
Attitudes à l’égard des enseignants aux TIC dans les écoles avec les bonnes pratiques pédagogiques avec orientation inclusive
Author: Fernández Batanero, José María
Bermejo Campos, Blas
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2012
Published in: Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, 30 (1), 45-61.
Document type: Article
Abstract: El presente artículo recoge los resultados de un estudio cuyo objetivo ha sido determinar las actitudes del profesorado hacia el uso e integración de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) en aulas inclusivas, así como la identificac...
[See more]
The present paper puts forward the result of a study aimed at analysing teachers’ attitudes towards the use and integration of Information and Communication Technologies (ICT) in the classroom, as well as identifying the factors that favour ICT base...
[See more]
Cet article présente les résultats d’une étude dont l’objectif était de déterminer l’attitude des enseignants envers l’utilisation et l’intégration des technologies de l’information (TIC) dans les classes inclusives, ainsi que l’identification des f...
[See more]
Cite: Fernández Batanero, J.M. y Bermejo Campos, B. (2012). Actitudes docentes hacia las TIC en centros de buenas prácticas educativas con orientación inclusiva. Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, 30 (1), 45-61.
Size: 164.8Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/49099

DOI: 10.14201/et

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)