Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La metodología del ABP en un proyecto de Innovación Docente

 

Advanced Search
 
Opened Access La metodología del ABP en un proyecto de Innovación Docente
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Agudo-Martínez, M. J.
Coordinator/Director: Hidalgo Delgado, Francisco
López González, Concepción
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Expresión Gráfica Arquitectónica.
Date: 2012-11-29
ISBN/ISSN: 978-84-8363-964-1.
Document type: Presentation
Abstract: El proyecto consistió en una iniciativa de innovación y mejora docente lque pretendía poner en práctica una metodología de participación activa. La metodología docente que se ha dado en llamar Aprendizaje Basado en Problemas (ABP), consistente esenc...
[See more]
The project was an initiative of innovation and teaching improvement lque intended to implement a methodology of active participation. The teaching methodology has been called Problem Based Learning (PBL), consisting essentially proposing problem so...
[See more]
Size: 2.109Mb
Format: PDF

Capítulo principal

URI: http://hdl.handle.net/11441/44030

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)