Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Profiles and opinions of disadvantaged students starting a narrative course to promote learning to learn in the context of a transnational project

 

Búsqueda avanzada
 
Opened Access Profiles and opinions of disadvantaged students starting a narrative course to promote learning to learn in the context of a transnational project
Citas
Estadísticas
Icon
Exportar a
Autor: Padilla Carmona, María Teresa
González Monteagudo, José
Lavié, José Manuel
Freda, Maria F.
Departamento: Universidad de Sevilla. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
Universidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Social
Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Fecha: 2013
Publicado en: Seminar on Non-traditional students in Higher Education: Looking beyond (in) success and dropout (2013),
Tipo de documento: Ponencia
Resumen: The frame for this paper is a European funded project which aims to prevent university drop-out of students who need support to fulfill their educational potential because of disadvantages caused by personal, social, cultural or economic circumsta...
[Ver más]
Cita: Padilla Carmona, M.T., González Monteagudo, J., Lavié, J.M. y Freda, M.F. (2013). Profiles and opinions of disadvantaged students starting a narrative course to promote learning to learn in the context of a transnational project. Recuperado de
Tamaño: 194.1Kb
Formato: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/42704

Salvo que se indique lo contrario, los contenidos de esta obra estan sujetos a la licencia de Creative Commons: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

Este registro aparece en las siguientes colecciones