Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Aplicación de estrategias de aprendizaje cooperativo en la asignatura Principios, Instrumentación y Métodos en Ecología y Edafología

 

Advanced Search
 
Opened Access Aplicación de estrategias de aprendizaje cooperativo en la asignatura Principios, Instrumentación y Métodos en Ecología y Edafología
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Aplication of active-learning cooperation strategy in the course of Principles, Instrumentation and Methods in Ecology and Soil Science
Author: Mateos Naranjo, Enrique
Andrades Moreno, Luis
Serrano Martín, Laura
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Biología Vegetal y Ecología
Date: 2012
ISBN/ISSN: 978-84-940062-1-0
Document type: Presentation
Abstract: La sociedad actual requiere la formación de profesionales capaces de integrarse en grupos de trabajo que se autogestionen. Así, dentro del proceso de convergencia universitaria europea destaca como uno de sus objetivos el desarrollo de titulados ...
[See more]
Today's society requires the training of professionals able to integrate into working groups. So within the European university convergence process stands out as one of its objectives the development of graduates capable of integrating into teams...
[See more]
Cite: Mateos Naranjo, E., Andrades Moreno, L. y Serrano Martín, L. (2012). Aplicación de estrategias de aprendizaje cooperativo en la asignatura Principios, Instrumentación y Métodos en Ecología y Edafología. Bioscripts.
Size: 175.6Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/38813

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)