Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Huellas del pensamiento verbal en la publicidad de Miami: los verbos de movimiento

 

Advanced Search
 
Opened Access Huellas del pensamiento verbal en la publicidad de Miami: los verbos de movimiento
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Negueruela Azarola, Eduardo
Date: 2010
Published in: ELIA, 10, 77-112
Document type: Article
Abstract: En este trabajo se estudia el papel del pensamiento verbal en la publicidad en situaciones de lenguas en contacto como es el caso de la ciudad de Miami en Estados Unidos con una alta proporción de hispanohablantes, lo que hace que ciertas empresas: ...
[See more]
This work studies thinking-for-speaking patterns in English and Spanish ads published in the city of Miami. Miami, a zone of languages in contact with a high presence of Spanish speakers, reflects the importance of both languages in all facets of ev...
[See more]
Size: 1.484Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/34249

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)