Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Los conocimientos sobre rasgos de personalidad del profesorado como facilitadores de la innovación educativa: estado del arte

 

Advanced Search
 
Opened Access Los conocimientos sobre rasgos de personalidad del profesorado como facilitadores de la innovación educativa: estado del arte
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Knowledge on personality traits of teachers as facilitator of educational innovation: the state of the art
Author: Monge López, Carlos
Montalvo Saborido, David
Gómez Hernández, Patricia
Date: 2015
Published in: Revista Fuentes, 16, 173-198
Document type: Article
Abstract: La innovación educativa es un conjunto de procesos que tienen como objetivo principal la mejora de los procesos de enseñanza-aprendizaje. Así, los centros educativos procuran dirigir acciones de cambio orientadas a la mejora y la calidad. Sin embarg...
[See more]
The educational innovation is a set of processes whose main is to aim improve the teaching-learning process. Thus, schools seek to change actions directed to improve and give quality. However, this is generally not an easy task, but there are severa...
[See more]
Size: 537.5Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/33892

DOI: 10.12795/revistafuentes.2015.i16.08

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)