Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

El nuevo alumno surgido del Plan de Fomento del Plurilingüismo de la Junta de Andalucía. España. Estudio comparativo entre alumnos de 4º de la ESO

 

Advanced Search
 
Opened Access El nuevo alumno surgido del Plan de Fomento del Plurilingüismo de la Junta de Andalucía. España. Estudio comparativo entre alumnos de 4º de la ESO
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: The new student emerged from the plurilingualism promotion plan of la Junta de Andalucía in Spain. Comparative research with the 4th years of ESO
Author: Caballero Calavia, Manuel Gregorio
Fernández, María Reyes
Date: 2011
Published in: Revista Fuentes, 11, 139-160
Document type: Article
Abstract: A través de una encuesta que abarca el ámbito del centro educativo, el familiar, el personal de hábitos de trabajo personal y herramientas TIC que se utilizan, así como la reflexión individualizada y la confianza en las propias posibilidades se han ...
[See more]
Through a survey concerning the scope of the school, the family atmosphere or the personal habits of studying and using the IT tools, as well as the private reflection and self-confidence in their own possibilities, we have compared the emerging res...
[See more]
Size: 483.1Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/32934

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)