Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Evaluando los entornos formativos online. El caso de DIPRO 2.0

 

Advanced Search
 
Opened Access Evaluando los entornos formativos online. El caso de DIPRO 2.0
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Assesment the online training environmets. The case of DIPRO 2.0
Author: Marín Díaz, Verónica
Cabero Almenara, Julio
Barroso Osuna, Julio Manuel
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2014
Published in: REDU : Revista de Docencia Universitaria, 12(2), 375-399
Document type: Article
Abstract: La utilización de Internet en la formación universitaria está cobrando una gran relevancia, principalmente por la creación y el desarrollo de propuestas de formación que han hecho que la educación online crezca de manera vertiginosa. En esta línea e...
[See more]
The appearance of Internet in the higher education agenda has become, day by day, a phenomenon of an increasing relevance, principally by the tools that have been created from different perspectives in their support. Thus, the development of educati...
[See more]
Size: 1.653Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/32240

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)