Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

A la caza del voto joven, el uso de las redes sociales en las nuevas campañas 2.0 : In search of young vote, the use of social networks in new campaigns 2.0

 

Advanced Search
 
Opened Access A la caza del voto joven, el uso de las redes sociales en las nuevas campañas 2.0 : In search of young vote, the use of social networks in new campaigns 2.0
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: García Orta, María José
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Periodismo II
Date: 2011
Published in: Periodismo político : nuevos retos, nuevas prácticas. XVII Congreso Internacional de la SEP 5 y 6 de mayo de 2011 (pp. 79-93)
Document type: Presentation
Abstract: La carrera a la Casa Blanca de Barack Obama, en 2008, supuso el gran salto de lo que se conoce como la política 2.0, basada en la interactividad de Internet. Desde entonces, el uso de la Red ha sido determinante a la hora de presentar a los candi...
[See more]
The race to the White House of Barak Obama, in 2008, supposed the great leap of what is known as 2.0. policy, based on the interactivity of Internet. Since then, the use of the Net has been crucial when introducing candidates to citizens and tryi...
[See more]
Size: 148.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/31432

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)