Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Teaching textual cohesion through analyses of Defoe's 'Moll Flanders' and Swift's Travels

 

Advanced Search
 
Opened Access Teaching textual cohesion through analyses of Defoe's 'Moll Flanders' and Swift's Travels
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Sánchez Escobar, Ángel Francisco
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura y Filologías Integradas
Date: 2000
Published in: Cauce, 22-23, 557-570
Document type: Article
Abstract: La coherencia y la legibilidad de un texto la crea, por un lado, el escritor en su elección de los elementos léxicos, semánticos y sintácticos que lo componen y, por otro, el lector en su relación con el texto y en su integración de estos elemento...
[See more]
The coherence and readability of a text is created by the writer, through semantic, lexical and syntactic choices, and by the reader through his interaction with the text and the further integration of details into a whole . The following pages wil ...
[See more]
Size: 4.252Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/30462

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)