Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Fanadvertising y series de televisión

 

Advanced Search
 
Opened Access Fanadvertising y series de televisión
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Ramos-Serrano, Marina
Lozano Delmar, Javier
Hernández-Santaolalla, Víctor
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2012
Published in: Comunicación : Revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales, 10, 1211-1223
Document type: Article
Abstract: En la actualidad resulta cada vez más complicado establecer límites entre la publicidad, el entretenimiento y la información. Esta hibridación de géneros (Imbert, 2003) es la responsable de formatos a medio camino entre la ficción y el entretenimien...
[See more]
At present it is increasingly complicated to set limits between advertising, entertainment and information. This hybridization of genres (Imbert, 2003) is responsible for brand new formats between fiction and entertainment, such as advertainment, or...
[See more]
Size: 309.6Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/28867

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)