Login | Contact | Help |
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

Author
Pineda, Antonio (3)
Caballero Jiménez, Jorge (1)Domínguez Caballero, Lorena (1)Martín Caraballo, María (1)Sánchez de la Vega, Juan Manuel (1)SubjectBranded content (1)Campañas electorales (1)Cause marketing campaigns (1)Comunicación (1)Comunicación política (1)CSR (1)Marcas de lujo (1)Partidos políticos (1)Propaganda (1)Publicidad (1)... View MoreDate Issued
2014 (3)
Has file(s)
Yes (3)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

Recolecta
HispanaEuropeana
BaseGoogle Académico
OAIsterOpenAIRE

Links of interest

Sherpa/Romeo
DulcineaOpenDOAR
Creative Commons
Search 
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Grado (TFG)
  • Facultad de Comunicación
  • Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
  • Search
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Grado (TFG)
  • Facultad de Comunicación
  • Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Icon

Branded content en las marcas de lujo [Final Degree Work]

Caballero Jiménez, Jorge (2014)
El lujo se encuentra inmerso en un panorama enormemente competitivo donde el consumidor también muestra signos de saturación. El llamado lujo digital, la fragmentación de las audiencias, la saturación publicitaria o fenómenos ...
Icon

Semiótica de la propaganda : aplicación de un modelo de análisis formal a vídeos de campaña electoral durante las Elecciones Generales de 2011. El caso de PSOE y PP [Final Degree Work]

Sánchez de la Vega, Juan Manuel (2014)
Los mensajes que se emiten durante la campaña electoral a través de los vídeos en la red social YouTube tienen un marcado carácter propagandístico ya que lo emite una instancia de poder, un partido político, y el fin es ...
Icon

Publicidad y elementos sociales : tipología y análisis [Final Degree Work]

Domínguez Caballero, Lorena; Martín Caraballo, María (2014)
El fundamento de este trabajo de investigación ha sido el de realizar un análisis conjunto de tres tipos de comunicación que utilizan elementos sociales o medioambientales en su discurso. Estos tipos son la RSC (Responsabilidad ...
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures

  • idUS is a DSpace version 6.2 implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla
  • Last update: 20 November 2019
Contact  |  Help

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.

Logo CrueCreative Commons LicenseIcono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
Copyright © 2014. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website uses cookies to improve your user experience. If you continue browsing, we understand that you accept our terms of use.  More information.

    OK