Show simple item record

dc.contributor.editorValle Rojas, Carlos del
dc.creatorContreras Medina, Fernando Ramón
dc.date.accessioned2015-05-29T09:40:35Z
dc.date.available2015-05-29T09:40:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-956-236-194-1es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/25089
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherChile: Universidad de la Fronteraes
dc.relation.ispartofContrapuntos y entrelíneas sobre cultura, comunicación y discurso (pp. 409-423)es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCapitalismo sociales
dc.subjectCodificaciónes
dc.subjectProgramaciónes
dc.subjectCulturaes
dc.subjectIndustriaes
dc.titleLas industrias culturales y la producción de capital social: hacia una redefinición de la distinción en la cultura ostensiblees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Periodismo Ies
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/25089

FilesSizeFormatViewDescription
lasindustriasculturales.pdf1.803MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional