Show simple item record

dc.creatorMurdoch, Georgees
dc.date.accessioned2015-02-11T15:09:26Z
dc.date.available2015-02-11T15:09:26Z
dc.date.issued2001es
dc.identifier.issn0212-0410es
dc.identifier.otherhttp://institucional.us.es/revistas/cauce/24/Murdoch.pdfes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/21928
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.relation.ispartofCauce, 2001, (24): 493-506es
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Españaes
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subjectTextos literarioses
dc.subjectContexto culturales
dc.subjectEnseñanza de la lenguaes
dc.subjectInglés lengua extranjeraes
dc.titleEsquemas: Preparar a los estudiantes de Inglés como lengua extranjera, de niveles básicos, para interactuar con textos literarioses
dc.title.alternativeScheming ways: Preparing lower level EFL learners to interact with literary textses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/21928

FilesSizeFormatViewDescription
file_1.pdf286.2KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España