Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Estrategias y prácticas educativas eficaces para la inclusión educativa: un estudio de caso en Andalucía

 

Advanced Search
 
Opened Access Estrategias y prácticas educativas eficaces para la inclusión educativa: un estudio de caso en Andalucía
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Effective teaching strategies and inclusive education practices: A case study in Andalucia
Author: Fernández Batanero, José María
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2010
Published in: Education Policy Analysis Archives, 18 (22), 1-25.
Document type: Article
Abstract: Este trabajo presenta los resultados obtenidos en relación a las prácticas educativas que se desarrollan en un centro de educación secundaria, catalogado por la Administración Educativa Andaluza como centro de actuación educativa preferente. El fo...
[See more]
This paper shows the results obtained regarding the educational practices carried out at a high school, catalogued as a center of preferential educational intervention by the Andalusian Educational Administration. The focus of attention is on the ...
[See more]
Cite: Fernández Batanero, J.M. (2010). Estrategias y prácticas educativas eficaces para la inclusión educativa: un estudio de caso en Andalucía. Education Policy Analysis Archives, 18 (22), 1-25.
Size: 366.1Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/16387

This work is under a Creative Commons License: 

This item appears in the following Collection(s)