Fernández Gómez, Jorge DavidGordillo Rodríguez, María TeresaDuarte Garzón, InmaculadaFernández González, ElenaGarcía Callejón, JuliaMartínez Medina, Cinta2020-11-182020-11-182011Fernández Gómez, J.D., Gordillo Rodríguez, M.T.,...,Martínez Medina, C. (2011). Una aproximación al concepto de brand community desde la estrategia del storytelling. En VI Congrés Internacional Comunicació i Realitat: Life without Media (pp. 281-289). Barcelona: Universitat Ramon Llull: Facultat de Comunicació Blanquerna978-84-936959-6-5https://hdl.handle.net/11441/102690This paper is an approach to the concept of brand community from a storytelling approach. We intend to define and explain the features of brand communities and storytelling as a contribution to traditional approaches to branding.application/pdf9 p.spaAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Brand communityStorytellingUna aproximación al concepto de brand community desde la estrategia del storytellinginfo:eu-repo/semantics/bookPartinfo:eu-repo/semantics/openAccess