Show simple item record

Chapter of Book

dc.creatorFernández Salinas, Víctores
dc.date.accessioned2018-04-25T08:01:17Z
dc.date.available2018-04-25T08:01:17Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationFernández Salinas, V. (2003). Escenarios para el aprendizaje del Patrimonio. En El Patrimonio y la Didáctica de las Ciencias Sociales (pp. 281-290). Universidad de Castilla-La Mancha
dc.identifier.isbn84-607-7319-1es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/73526
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Castilla-La Manchaes
dc.relation.ispartofEl Patrimonio y la Didáctica de las Ciencias Socialeses
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEscenarios para el aprendizaje del Patrimonioes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Geografía Humanaes
idus.format.extent10 p.es
dc.publication.initialPage281es
dc.publication.endPage290es
dc.identifier.sisius7725012es

FilesSizeFormatViewDescription
Dialnet-ElPatrimonioYLaDidacti ...114.2KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional