idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | BUS |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca USBUS |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAward-winning thesesAuthor profiles USThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies
My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info
AuthorArroyo Mora, Elisa (1)Aso Morán, Borja (1)Ballenilla García de Gamarra, Fernando (1)Crespo Torres, Belén (1)Fontal Merilla, Olaia (1)García Ceballos, Silvia (1)García Prieto, Francisco J. (1)García, José Eduardo (1)Pozuelos Estrada, Francisco José (1)Rodríguez Marín, Fátima (1)... View MoreSubjectEducación patrimonial (2)Heritage education (2)2.0 platforms (1)Collaborative work (1)Competencias docentes (1)Cultural heritage (1)Curricular model (1)Curriculum (1)Currículum (1)Didactic of energy (1)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (3)2007 - 2009 (1)Funding agency
European Commission (EC). Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) (4)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO). España (2)Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD). España (1)
PoliciesInstitutional statementBerlin DeclarationidUS Policies
RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
Google AcadémicoBase
OAIsterCORE
DART-Europe E-theses PortalLA Referencia
Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons
 
Search 
  •   idUS
  • Editorial US
  • Revistas US
  • Revista Investigación en la Escuela
  • Search
  •   idUS
  • Editorial US
  • Revistas US
  • Revista Investigación en la Escuela
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Article
Icon

Investigando el problema del uso de la energía 

García, José Eduardo; Rodríguez Marín, Fátima; Solís, Mª Carmen; Ballenilla García de Gamarra, Fernando (Universidad de Sevilla, 2007)
Article
Icon

Desarrollo de competencias docentes en educación patrimonial mediante plataformas 2.0 y entornos digitales como herramienta de aprendizaje 

Fontal Merilla, Olaia; García Ceballos, Silvia; Aso Morán, Borja (Universidad Sevilla, 2020-07-28)
El desarrollo de competencias docentes en educación patrimonial ha de estar presente en los grados formativos de los futuros docentes. Este artículo presenta una investigación estructurada en dos fases, realizada a ...
Article
Icon

Currículum integrado: Estrategias para la práctica 

Pozuelos Estrada, Francisco José; García Prieto, Francisco J. (Universidad Sevilla, 2020-04-30)
El presente artículo expone el currículum integrado como un referente bien asentado en la tradición innovadora desde los inicios del siglo XX, alternativa que -aunque minoritaria frente al modelo convencional disciplinar- ...
Article
Icon

La educación patrimonial como medio para la inclusión social: Análisis de una experiencia didáctica 

Arroyo Mora, Elisa; Crespo Torres, Belén (Universidad Sevilla, 2019-07-31)
Este trabajo presenta un estudio basado en una experimentación de una propuesta educativa, de educación patrimonial, desarrollada en una asociación ubicada en un contexto en riesgo de exclusión social. Con la experimentación ...
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures
Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla.
  • Last update: 1 December 2022.
Contact  |  Help
The content of idUS is protected by Creative Commons 4.0 Internacional Licenses.
Creative Commons LicensesLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0Logo CrueLogo Handle
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website only uses cookies for technical purposes, it does not receive or transfer personal data from users without their consent.  More information.

    Accept