idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca US |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAuthor profiles USThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

AuthorGómez y Méndez, José Manuel (69)Méndez Muros, Sandra (57)Ufarte Ruiz, María José (48)López Hidalgo, Antonio (45)García-Estévez, Noelia (37)Reig, Ramón (29)Nogales Bocio, Antonia Isabel (28)López-Redondo, Isaac (26)Fernández Barrero, María Ángeles (22)Turón-Padial, María Concepción (19)... View MoreSubjectPeriodismo (123)Sevilla (34)Comunicación (31)Medios de comunicación (31)Redes sociales (25)Andalucía (17)Internet (16)Caridad (12)Fiestas populares (12)Solidaridad (12)... View MoreDate Issued2019 (53)2014 (43)2018 (41)2017 (39)2010 (32)2016 (24)2013 (23)2015 (23)2011 (19)2012 (14)Funding agencyJunta de Andalucía (36)Universidad de Sevilla (35)Has file(s)Yes (311)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
BaseOAIster
Google AcadémicoMicrosoft Academic
DART-Europe E-theses PortalLA Referencia

Links of interest

Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons

Share

 
Search 
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Periodismo II
  • Capítulos (Periodismo II)
  • Search
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Periodismo II
  • Capítulos (Periodismo II)
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 311

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Icon

Recursos para emprender en femenino (y en masculino) en la Comunicación : anexo [Chapter of Book]

Caro González, Francisco Javier; Nogales Bocio, Antonia Isabel (Sociedad Latina de Comunicación Social, 2014)
Icon

Teoria del periodismo segun los periodistas [Chapter of Book]

Reig, Ramón; Domínguez Lázaro, María de los Reyes (Asociación Universitaria Comunicación y Cultura, 2010)
Icon

La información local, referente del periodismo actual [Chapter of Book]

Moreno Espinosa, Pastora (Universidad de Malaga, 2010)
Icon

El periodismo y la web al servicio del ciudadano [Chapter of Book]

Gómez y Méndez, José Manuel; Méndez Muros, Sandra (Universidad de Málaga, Servicio de Publicaciones, 2010)
Icon

El reflejo cinematográfico de la mujer emprendedora : de Armas de mujer a Tentación en Manhattan [Chapter of Book]

Nogales Bocio, Antonia Isabel (Sociedad Latina de Comunicación Social, 2014)
Este capítulo repasa la proyección del emprendimiento femenino a través de la cultura cinematográfica. Hemos analizado para ello diferentes producciones representativas procedentes tanto de la industria norteamericana, ...
Icon

El neuroperiodismo, nuevo horizonte para la información local en su servicio ciudadano [Chapter of Book]

Gómez y Méndez, José Manuel; Méndez Muros, Sandra (Sociedad Española de Periodística. Ediciones Universidad San Jorge, 2016)
Icon

Emprender en femenino en la Comunicación : prólogo [Chapter of Book]

Reig, Ramón (Sociedad Latina de Comunicación Social, 2014)
Icon

Articulaciones mediáticas, inducciones y grupos de comunicación [Chapter of Book]

Reig, Ramón (Fundación Pública Andaluza Centro de Estudios Andaluces, 2011)
Icon

En busca de nuevas oportunidades [Chapter of Book]

Ruano Granado, Sara (Universidad de Sevilla, Grupo de Investigación Influencias de los Géneros Periodísticos y de las Tecnologías de la Comunicación, 2013)
Icon

Community manager, una nueva salida profesional para el periodismo digital [Chapter of Book]

Fernández Barrero, María Ángeles; Ufarte Ruiz, María José (Asociación de Periodistas de Aragón, 2013)
El extraordinario auge que han experimentado las redes sociales también ha generado nuevas profesiones y oficios 2.0 que a menudo discurren por distintas áreas del saber, como los community manager, asociados a la publicidad, ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 32
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures

Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace version 6.2 implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla
  • Last update: 25 February 2021
Contact  |  Help

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.

Logo CrueCreative Commons LicenseLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website uses cookies to improve your user experience. If you continue browsing, we understand that you accept our terms of use.  More information.

    OK