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Mostrando ítems 1-10 de 29
Artículo
Autoconciencia en el comportamiento del consumidor: validación de una escala abreviada
(Universidad del Zulia, 2017)
La autoconciencia del individuo se refiere al hábito, tendencia o disposición a centrar su atención hacia dentro o fuera de uno mismo. Este constructo está compuesto por tres dimensiones: autoconciencia privada, autoconciencia ...
Tesis Doctoral
S-D- logic and co-creation in tourism industry.
(2018-09-24)
Nowadays, Value Co-Creation (VCC) has become a central paradigm for many scientific disciplines, including strategic management, consumer behaviour, and international marketing. This new revolutionary concept developed by ...
Artículo
Los modelos de adopción de tecnologías de la información desde el paradigma actitudinal
(Fundacao Getulio Varagas, 2011)
La difusión de innovaciones es un tópico relevante en la literatura del comportamiento del consumidor. En marketing, hay dos perspectivas que caracterizan a la mayoría de los estudios realizados sobre esta materia: una ...
Artículo
The influence of social value and selfcongruity on interpersonal connections in virtual social networks by Gen-Y tourists
(Public Library of Science, 2019)
This research focuses on the relationship of self-congruity and perceived social value with the interpersonal connections established by Generation Y tourists in virtual social networks. A quantitative study was performed ...
Artículo
State of the art of pricing policy in air transportation: network carriers vs. low-cost airlines
(Universidade do Algarve, 2018)
The modern air transport industry is highly competitive. To survive in the market, the implementation of a successful marketing strategy is fundamental. In particular, an effective pricing policy has become crucial for ...
Artículo
The Environmental Attitudes and Behaviours of European Golf Tourists
(MDPI, 2018)
Environmental attitudes and behaviours have received relatively little attention in golf tourism, compared to other tourism research areas. Golf tourism provides products and services based on nature, and they should ...
Ponencia
Estudio de género en los órganos decisorios de la universidad
(Unidad para la Igualdad, Universidad de Sevilla, 2010)
Aun a pesar del protagonismo creciente de la mujer en la esfera pública y en la sociedad española, existe todavía una baja representación femenina en los ámbitos decisorios de las organizaciones. Esta realidad no es ajena ...
Tesis Doctoral
El sector del transporte aéreo en España y Alemania: Un estudio comparativo de factores determinantes de la lealtad del pasajero
(2017-09-29)
La creciente competencia durante los últimos años ha convertido el sector del transporte aéreo en un ámbito empresarial complejo. Por ello, no sorprende que muchas compañías aéreas hayan empezado a sufrir resultados adversos. ...
Artículo
Validation of the Need for Social Interaction Scale between Customer and Service Provider
(Fundacao Escola de Comercio Alvares Penteado (F E C A P), 2014)
With the consolidation of the services sector in the global economy, we need to study further the relationship between customer and service provider. This paper analyzed the validity and reliability of the need for ...