idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca US |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAuthor profiles USThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

AuthorSierra Caballero, Francisco (43)Gómez y Méndez, José Manuel (13)Jiménez-Marín, Gloria (12)Reig, Ramón (12)Vázquez-Medel, Manuel Ángel (12)Mancinas-Chávez, Rosalba (11)Fernández-Reyes, Rogelio (10)Ramírez Alvarado, María del Mar (10)Cartes-Barroso, Manuel J. (9)García-Estévez, Noelia (9)... View MoreSubject
Comunicación (338)
Communication (77)Periodismo (54)Redes sociales (21)Medios de comunicación (19)Información (18)Cultura (17)Internet (16)Publicidad (16)Género (13)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (209)2000 - 2009 (99)1991 - 1999 (30)Funding agencyUniversidad de Sevilla (14)Junta de Andalucía (1)Ministerio de Ciencia e Innovación (MICIN). España (1)Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO). España (1)Ministerio de Educación y Ciencia (MEC). España (1)Has file(s)Yes (338)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
BaseOAIster
Google AcadémicoMicrosoft Academic
DART-Europe E-theses PortalLA Referencia

Links of interest

Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons

Share

 
Search 
  •   idUS
  • Investigación
  • Search
  •   idUS
  • Investigación
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 338

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Icon

Estrategias de comunicacion de la Unión Europea : experiencias para el fomento de la información [Presentation]

Olmo López, Agustín; Navarro Moreno, José Antonio (Ladecom, Facultad de Comunicación, Universidad de Sevilla, 2014)
La Unión Europea ha vivido en los últimos años profundas transformaciones, (euro, ampliación, constitución, crisis). Estos acontecimientos han deteriorado la imagen que tiene la opinión pública, por ello la Unión Europea ...
Icon

Fórmulas espaciales del discurso de prensa [Chapter of Book]

Moreno Espinosa, Pastora (Universidad de Sevilla, Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, Periodismo, Literatura y Estética, 1996)
Icon

Comunicación y mediación técnica: revisión histórica - apuntes para el futuro [Chapter of Book]

Ramírez Alvarado, María del Mar (Universidad de Sevilla, 2001)
Este artículo ofrece un análisis sobre la importancia de la mediación técnica en la producción de la información y en la transformación de las formas de comunicación entre los seres humanos. El vínculo que existe entre el ...
Icon

Creatividad publicitaria y audiovisual a través de la web : proyectos de formación aplicada en el seno de la universidad [Article]

Jiménez-Marín, Gloria; Elías Zambrano, Rodrigo; Silva Robles, Carmen (2012)
Nos encontramos ante un nuevo modo de consumir medios, ante una tecnología diferente. Estamos en la era del marketing interactivo, de la web 2.0 (y casi 3.0), donde la unión creatividad – tecnología es un par indisoluble. ...
Icon

Nuevas tecnologías de la información para la democracia participativa y la ciudadanía digital. La propuesta de los telecentros [Chapter of Book]

Sierra Caballero, Francisco (Cedma. Diputación de Málaga. Proyecto Parlocal, 2011)
Icon

Comunicación, intercambio y cooperación [Presentation]

Peguero Portillo, Mª del Mar; Otero Alvarado, María Teresa (Colegio Mayor Almonte, 1997)
Icon

Estrategias de comunicación sobre paz, seguridad y defensa : la cultura de defensa [Presentation]

Manfredi Mayoral, Juan Luis (2007)
Icon

Comunicación y pensamiento: aportaciones para el debate en el siglo XXI [Book]

Unknown author (Egregius, 2016)
Icon

Articulaciones mediáticas, inducciones y grupos de comunicación [Chapter of Book]

Reig, Ramón (Fundación Pública Andaluza Centro de Estudios Andaluces, 2011)
Icon

Los conflictos de la comunicación en la sociedad de la información [Article]

Sierra Caballero, Francisco (2004)
In this text the autor explores the main conflicts and trends in the Information Society by developing a critical diagnosis and proposals for what can be considered civilizing challenges in the new global culture. The ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 34
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures

Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace version 6.2 implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla
  • Last update: 29 January 2021
Contact  |  Help

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.

Logo CrueCreative Commons LicenseLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website uses cookies to improve your user experience. If you continue browsing, we understand that you accept our terms of use.  More information.

    OK