Perfil del autor: Rendón Romero, Sara Isabel
Datos
Nombre | Rendón Romero, Sara Isabel |
Departamento | Didáctica de la Lengua y de la Literatura y Filologías Integradas |
Área de conocimiento | Didáctica de la Lengua y la Literatura |
Categoría profesional | Profesora Sustituta Interina |
Correo electrónico | Solicitar |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Estadísticas
-
Registros
3
-
Visitas
1746
-
Descargas
1540
Publicaciones |
---|
Artículo
![]() The biliteracy process in Primary Education: teachers and parents’ perceptions on the use of phonic methods to develop emergent biliteracy skills
(Universidad de Sevilla, 2019-12-30)
The type of method used inside the classroom to work on biliteracy skills can influence children’s development and their ... |
Tesis Doctoral
![]() Bilingual Literacy in Early Childhood Education and Primary Education: The Jolly Phonics Method
(2019-07-04)
This thesis presents research into Spanish pupils’ literacy development in English and Spanish. In recent years this has ... |
Artículo
![]() La lectura de palabras: la influencia del procesamiento fonológico y del método lectoescritor
(Universidad de Sevilla, 2019-01-01)
Phonological awareness and teaching methods implemented in the classroom can influence the development of early reading ... |